Tuesday 15 November 2011

aktiviti di malam hari :)

assalamualaikum . ehemm . rasanya dah lama tak update . nak tau kenapa ? alaa . blog aku sukahati aku lahh bhaii . haha . bapak sian blog aku dua follower jek . korang nih pemalas nak follow lahh der . facebook baru tadak sapa nak kawan . semua bajet nak add aku . puihhhh . sial . kawan yang ada dalam list semua best . bagos bagos . semua otak macam aku . haha . back to the tajuk . sepanjang minggu nih boleh dikatakan aku mencuri wifi kedai mamak kat pelita nih . aku tga promo nih . baik bagi aku komisen sikit . haha . kesian awek aku SPM . 6disember baru dia last paper . lama tu . takpe sayanggg , bie sabaq . lepas tu kita dating hari hari naa . haha . baik hang jawab paper lelok . kalau tak aku tembak pakai pistol air . haa . aku terasa nak cter satu cter yang berlaku petang tadi dekat condo aku tadi . acehhh . yer , aku bajet . aku duk condo . aku umur sembilan belas duk condo tau . korang ada ? tak kannn ? sila diamm . ishhh . sambung cter . pintu toilet aku terkunci dari dalam . tertbe takbole bukak . dala time tu aku dalam keadaan pintu mahligai dahh . aku pun memulakan step silat aku dengan menendang pintu tuu . tercabut bahagian tepi tu . adoiyai . nama je condo mahai tapi macam sial . sabar jela . selamat aku pandai repair . * bangga lima minit sat . alaa . korang tak sukaa . jeles lettew . haha . dala . aku dah tak larat nak mengarang karangan . bukan aku SPM pun . dengan kesempatan ini , aku nak ucapkan goodluck dekat semua calon calon pelingkup masa depan negara yang sedang menduduki SPM tu . at least cuba nak pass . p/s : tapi awek aku bukan pelingkup . sekian 

iloveyousayang :)

No comments:

Post a Comment